Thursday, December 13, 2012

* DIARY ~ TERIMA KASIH!!

Nothing but love....
~ Ozie

                            


* ULANGTAHUNKU

                                                              Alhamdulillah! Buat kali kedua dapat menulis pada Hari Ulangtahun kelahiranku di Blog kesayanganku ini... Hari ini 13rd Dec 2012, meskipun usia meningkat setahun lagi, namun dengan izin Allah, saya masih di sini dan berpeluang bersama rakan-rakan Blogger dalam keadaan sihat dan bahagia. Maka kesyukuran ku panjatkan berkali-kali kepada Allah si pemilik nyawa dan isi alam ini, kerana memanjangkan usiaku hingga ke saat ini. Sesungguhnya bukan kemewahan yang ku pinta ya Allah, tetapi hanya kesejahteraan dan kesihatan yang berpanjangan agar aku bisa mengabdikan diri kepadaMu dan berbakti semampunya untuk mereka yang memerlukan, selagi hayat di kandung badan.

                                                             Buat rakan-rakan Blogger dan followers LAMAN SUTERA, rakan-rakan Facebook serta peminat Page Aku Bukan Bidadari yang telah memberi ucapan dan mendoakan kebahagiaan dan kesejahteraanku, hanya ucapan ribuan terima kasih, dapat ku berikan sebagai balasan, semoga kita semua dirahmati Allah sentiasa dan selamanya. Amin.
                                                                                                 
                                                   ~ Thank You ~                                                       

2 comments:

  1. assalamuaalaikum..

    selamat hari ulangtahun..moga ozie sentiasa di bawah perlindungan dan rahmat Allah swt.

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam Ros ... terima kasih ya... amin.

    ReplyDelete

DISCLAIMER
Ini adalah blog peribadi. Segala maklumat di dalam blog ini hanyalah untuk simpanan penulis sebagai rujukan di masa akan datang samada yang dipetik dari media mahupun dari hasil daya fikir penulis sendiri. Sila rujuk sumber yang lebih sahih sekiranya terdapat maklumat atau fakta yang mungkin mengelirukan kerana pihak kami tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kerugian dari penggunaan sebarang info atau maklumat dari blog ini.

Terima kasih.
Sila lawati kami lagi.

Penulis blog: SURI SUTERA

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...