Monday, December 30, 2013

* SIJIL PENGHARGAAN ~ 'TOP COMMENTATOR' LAMAN SUTERA 2013

SELAMAT TAHUN BARU 2014

Bagi menutup tirai tahun 2013, saya Ozie Mahsa, pemilik Blog ini dengan ikhlas dan sukacitanya menganugerahkan Sijil Penghargaan (e) yang tidak seberapa ini kepada Puan Rozila Mohd Zin dari Blog memmetlenggeng di atas sokongan beliau terhadap LAMAN SUTERA selama ini.

Ucapan tahniah dan terima kasih yang tidak terhingga kepada Puan Rozila yang telah meluangkan masa beliau untuk melawat, mengulas dan menyokong LAMAN SUTERA seadanya.

Click image to view actual size


Penganugerahan kecil ini adalah sebagai tanda penghargaan dan terima kasih saya buat sahabat-sahabat LAMAN SUTERA yang sentiasa memberi sokongan. Pemilihan dibuat berdasarkan komentar paling banyak secara keseluruhan (sila lihat widget 'Top Commentators' di 'side bar' Blog ini) bermula dari 'post' pertama bertarikh 6hb. Februari 2011 sehinggalah 'post' terakhir saya di bulan Disember 2013. 

Kepada sahabat-sahabat Blogger, Followers dan 'silent readers', ribuan terima kasih juga di atas lawatan, komentar dan sokongan anda selama ini.

10 'Top commentators' LAMAN SUTERA 2013 (sehingga 31 Disember 2013)

3. Wanariahamiza (42)
4. Akeyla Azmi (22)
5. Qaseh Wee (14)
6. PakcikLie PCL (14)
7. Ayu Zan (12)
9. MyCherita (8)
10.  Мария (8)

~ Thank You ~          

10 comments:

  1. Tahniah buat owner blog memmetlenggeng...dan juga pada semua komentator yg lain..teruskan usaha menyokong para blogger untuk sama2 kita terus sama2 mancapai kejayaan..
    p/s : alhamdulilah..Nama saya pun tersenarai walaupun 8 je komentar.. ;-)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah tersenarai juga saya.. tahniah kpd Zila diatas usaha ukhwah yg baik.. semoga terus sukses. Kesempatan ini diucapkan selamat menyambut tahun baru 2014 kpd kak Ozie dan juga sahabat2 blogger sekelian. T kasih kak.. :D

    ReplyDelete
  3. Tahniah zila (memmetlenggeng)..kunjugan perdana ke sini salam ukhuwah di akhir tahun 2013 buat laman sutera..

    ReplyDelete
  4. Wah.. ramai jgk pengomen tegar.. semoga terus sukses.

    ReplyDelete
  5. Tahniah kepada zila @ memmetlenggeng dan terima kasih kerana ukhwah yg dijalinkan maka saya berada diantaranya .

    ReplyDelete
  6. Wah, termasuk dalam senarai. Terima kasih Kak Ozie. Perkenalan dan ukhwah ini moga ada manfaatnya.

    ReplyDelete
  7. terima kasih banyak-banyak kak Zie....Saya minta maaf, sebab dah lama tak blogwalking ni, sibuk benar, harini baru nampak sijil dari akak ni..terharu yang amat sangat...sayang akak!!!

    ReplyDelete

DISCLAIMER
Ini adalah blog peribadi. Segala maklumat di dalam blog ini hanyalah untuk simpanan penulis sebagai rujukan di masa akan datang samada yang dipetik dari media mahupun dari hasil daya fikir penulis sendiri. Sila rujuk sumber yang lebih sahih sekiranya terdapat maklumat atau fakta yang mungkin mengelirukan kerana pihak kami tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kerugian dari penggunaan sebarang info atau maklumat dari blog ini.

Terima kasih.
Sila lawati kami lagi.

Penulis blog: SURI SUTERA

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...