Wednesday, March 21, 2012

* SAJAK ~ DEJAVU CINTA AKU DAN IBU


 

* DEJA VU CINTA AKU DAN IBU
Ibu .....
sesungguhnya
telah ku rasa
apa yang pernah kau rasa
dan telah ku lalui
apa yang pernah kau lalui
dalam terpana
aku mula mengetahui
betapa cinta itu sebenarnya
begitu indah untuk ku hindari .....

Ibu .....
sesungguhnya
telah ku alami
apa yang pernah kau alami
dan telah ku hadapi
apa yang pernah kau hadapi
dalam termangu
aku mula memahami
betapa rindu itu sebenarnya
terlalu sakit untuk ku harungi .....

Ibu .....
sesungguhnya
telah ku terima
apa yang pernah kau terima
dan pasti ku harap
apa yang pernah kau harap
dalam teruja
aku mula menyedari
betapa kasih sayang itu sebenarnya
teramat bernilai untuk ku khianati .....

Ibu .....
sesungguhnya
engkau lebih tahu
bahawa
kasih sayang, rindu dan cinta itu
adalah anugerah berharga
dari Yang Maha Berkuasa .....

By: * OZIE MAHSA - Selangor (21st March 2012)


~ Thank You ~

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER
Ini adalah blog peribadi. Segala maklumat di dalam blog ini hanyalah untuk simpanan penulis sebagai rujukan di masa akan datang samada yang dipetik dari media mahupun dari hasil daya fikir penulis sendiri. Sila rujuk sumber yang lebih sahih sekiranya terdapat maklumat atau fakta yang mungkin mengelirukan kerana pihak kami tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kerugian dari penggunaan sebarang info atau maklumat dari blog ini.

Terima kasih.
Sila lawati kami lagi.

Penulis blog: SURI SUTERA

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...