Friday, February 17, 2012

* SAJAK ~ TERIMA KASIH TEMAN




* TERIMA KASIH TEMAN

Teman
tatkala aku dilanda sepi
engkau datang membawa hati
yang sarat dengan cinta
dan senyuman yang penuh bermakna
buat menutupi tiap luka
dan melindungi rasa hiba

Teman
disaat aku terasa bosan
engkau datang membawa pesanan
yang penuh dengan harapan
disulami kata-kata berbunga
buat menghilangkan lara di jiwa
juga menyembunyikan rasa hampa

Teman
ketika aku dibuai rindu
engkau wujud dalam mimpiku
yang ceria dengan warna
dan bayangan indah bak syurga
buat memadam api cemburu
lalu membuang rasa keliru

Teman
terima kasih aku ucapkan
di atas setiap pengorbanan
serta kasih yang kau curahkan
moga ikatan yang telah terbina
akan terus kekal abadi
selagi aku masih di sini....

By: * OZIE MAHSA - Selangor (17th. February 2012)


~ Thank You ~

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER
Ini adalah blog peribadi. Segala maklumat di dalam blog ini hanyalah untuk simpanan penulis sebagai rujukan di masa akan datang samada yang dipetik dari media mahupun dari hasil daya fikir penulis sendiri. Sila rujuk sumber yang lebih sahih sekiranya terdapat maklumat atau fakta yang mungkin mengelirukan kerana pihak kami tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kerugian dari penggunaan sebarang info atau maklumat dari blog ini.

Terima kasih.
Sila lawati kami lagi.

Penulis blog: SURI SUTERA

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...