Sunday, June 29, 2014

* DIARI HATI ~ SALAM RAMADHAN 2014




Salam Ramadhan buat semua sahabat-sahabat Blogger, Followers, Silent Readers dan sesiapa saja yang sentiasa memberi sokongan kepada blog LAMAN SUTERA selama ini. Saya Ozie Mahsa mohon seribu kemaafan di atas segala kesilapan dan kekurangan sepanjang saya berada di arena Blogger ini. Harapan semoga segala amalan yang kita laksanakan disepanjang Ramadhan yang mulia ini, akan diterima oleh Allah SWT dan mendapat keberkatan dariNya.

Dikesempatan ini juga, saya ingin mengucapkan ucapan terima kasih yang tidak terhingga buat anda semua kerana dengan sokongan andalah maka saya masih berada di arena ini hingga ke saat ini.

Salam Sayang!


~ Thank You ~

1 comment:

  1. Salam Ramadhan kak Ozie... slmt menjalani ibadah puasa.. :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER
Ini adalah blog peribadi. Segala maklumat di dalam blog ini hanyalah untuk simpanan penulis sebagai rujukan di masa akan datang samada yang dipetik dari media mahupun dari hasil daya fikir penulis sendiri. Sila rujuk sumber yang lebih sahih sekiranya terdapat maklumat atau fakta yang mungkin mengelirukan kerana pihak kami tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kerugian dari penggunaan sebarang info atau maklumat dari blog ini.

Terima kasih.
Sila lawati kami lagi.

Penulis blog: SURI SUTERA

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...