Friday, June 13, 2014

* FEEDBACK" DARI NUFFNANG

Setelah menghantar tiket, inilah jawapan Nuffnang untuk pertanyaan yang saya ajukan tempoh hari. Mungkin jawapan ini dapat membantu anda juga.

Dari jawapan yang diberikan jelas, betapa pentingnya cara kita meletakkan ketiga-tiga unit iklan mereka. Sebenarnya unit iklan yang dimaksudkan oleh Nuffnang itu, ada..... tetapi saya letakkan terlalu jauh di bahagian bawah (footer) wall ini. Menyedari kesilapan ini, dengan segera saya mengalihkan unit iklan tersebut ke tempat yang lebih sesuai.



Walau apa pun, ucapan terima kasih kepada pihak Nuffnang di atas 'feedback' yang begitu cepat terhadap setiap persoalan yang pernah saya utarakan. 

~ Thank You ~

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER
Ini adalah blog peribadi. Segala maklumat di dalam blog ini hanyalah untuk simpanan penulis sebagai rujukan di masa akan datang samada yang dipetik dari media mahupun dari hasil daya fikir penulis sendiri. Sila rujuk sumber yang lebih sahih sekiranya terdapat maklumat atau fakta yang mungkin mengelirukan kerana pihak kami tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kerugian dari penggunaan sebarang info atau maklumat dari blog ini.

Terima kasih.
Sila lawati kami lagi.

Penulis blog: SURI SUTERA

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...